Comnet sürecin başından beri hatalı ileriliyor, müşteri odaklı olduklarını şahsen DÜŞÜNMÜYORUM.
Müşterilerinin hizmetlerini eleştiri durumunda direkt iptal eden ve portlarını boşa düşüren bir firmaya göre fazla beklentilerimiz var.
Umarım bu sefer eleştirileri olumlu olarak yorumlar ve kendilerini düzeltirler, Türk bilişim firmalarının hep daha iyiye gitmesini isteyen biri olarak yazıyorum.
İnşallah hocam şuan iptal edip başka bi firmaya kurulum ücretide vermek istemiyorum. En kısa sürede nereye gittiklerinin farkına varırlar inşallah.