Bizim şirkette var bir tane, benim aktif kullandığım bir ürün değil bir kaç kere kullandım ama çok beğendiğim söylenemez, tazeleme hızından dolayı kalitesiz hissi yarattı bende, ayrıca küçük geldi. Taşımaya da uygun olmadığını düşünüyorum sabit kullanmalısınız, eee sabit kullanacaksam bunun yerine çok daha uygun fiyata yüksek çözünürlüklü ve daha büyük ekranlı bir monitör tercihim olur. o monitörü de north bayou h180 ile taçlandırırım, mis gibi kullanırım. benim tercihim bu yönde olur.