ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bağalanamadığınızda nasıl bir hata alıyorsunuz ?
Hocam ip giriyorum bağlantı kuruluyor diyor sonra klasik bağlantı hatası veriyor bu arada arka planda başka bir rdp bağlantısı var aynı ağa bağlı masaüstünden de deniyorum ondada aynı hatayı veriyor başka pc başka internetten deniyorum sorun yok