Selamlar 2 adet vds bağlanmam gerekiyor fakat birine bağlıyken diğerine bağlanamıyorum aynı modeme bağlı başka bilgisayardan da bağlanamıyorum varmıdır bunun çözümü , alpemix , teamviewer gibi programlar olmuyor sorun yaratıyor teşekkürler.