Google'ın bu sürümünden total 10 lisans satın aldım. Anladığım şuydu kişi başı 30GB havuz depolama alanı 10x30= 300GB
Fakat depolama alanı havuz 100GB olarak gözüküyor. Ve nedense çok hızlı dolmaya başladığını düşünüyorum.

Depolama alanını yükseltmem veye ek ayarlar yapmam gerekiyorsa neler yapmam gerekir. Bir üst sürüme geçersem 122tL olan fiyat artışı benim için fazla.
Siz ne gibi yöntemler yapıyorsunuz?

Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Havuz depolama 2T alınsa mantıklı mı?