Hocam yanlış düşünüyorsunuz her insan bağımlı olabilir bu tara bir durumla karşılaşmadığınız konuşmanızdan belli sevgi her koşulds birlikte olmayı gerektirmez mi ben yaptığım hataların bedelini zaten ödüyorum her şekilde ki durumumu düzelttim sizler empati kurmadan konuşuyorsunuz hepimiz hatalar yaparız bedelini bir şekilde öderiz aynısı ben o öyle olmuş olsaydı bırakır mıydım asla sonuna kadar savaşırdım insan sevdiği insanı düzeltmek için sonuna kadar yanında olmaz mı zaten olunmayacak ise neden bu yola başvurulur değil mi yimese düşüncenize saygı duyuyorum fakat kırıldım düşünce tarzınıza çevrenizde yada yakınınıza yakın bir duruma böyle şahit olursanız durumumu en iyi şekilde öyle anlarsınz öyle üstü kapalı konuşmak çok kolay