Hayır böyle değil bu iş. Çok ciddi az ciddi diye bir olay yok. Ben sizin tabirinizle ciddi olmayan bir olaydan dolayı aynı böyle aranıp çağırıldım gittim ceza aldım

Yani illa kapıya gelmiyolar çağırabiliyorlarda arayıp.
Geçmiş olsun hocam. Ceza almak çok farklı bir durum. Üst sınırı 5 yılın altında olan suçlar ve 5 yıldan fazla yatarı olmayan tüm suçlar benim gözümde ciddi değil

Çünkü Bu ülkede infaz kanunları nedeni ile 5 yıla kadar aldığınız cezaları yatmıyorsunuz.