Avukat olmayan kişilerin (ben dahil) hukuki konularda ücretli ve ücretsiz danışmanlık yapması SUÇTUR. O sebeple size şunu yapın bunu yapın diyemem. Bunu diyecek kişi avukattır. Ama ortada ÇOK CİDDİ bir şey olsa polis karakola davet etmez. Gelir bizzat alır.
Hayır böyle değil bu iş. Çok ciddi az ciddi diye bir olay yok. Ben sizin tabirinizle ciddi olmayan bir olaydan dolayı aynı böyle aranıp çağırıldım gittim ceza aldım

Yani illa kapıya gelmiyolar çağırabiliyorlarda arayıp.