Kadını ilişkiden soyutluyorsunuz anladığım kadarıyla o zaman, sevgili olmak zaten ciddi bir iş öylesine birlikte olmuyor insanlar. Eğer biriyle ciddi düşünüyorsan geleceğini tehlikeye atacak her türlü işten kaçınman lazım, ister sevgili ol ister karı koca farketmez.
Evli olduğunu farzedeceğim, sen her sevgiline eşin gibimi davrandın?
Evli isen evi geçindirirsin, para kazanmaya çabalarsın
Senin için çalışan bir sevgilin oldumu?, olmadı çünkü olamaz. Evlendiğin kadın senin için çalışır senin için çabalar sende onun için çabalarsın. Sevgiline param yok diyemezsin, eşine diyebilirsin. Sevgili ile eş arasındaki farkı anlamayacak kadar gerimisin bu hayattan?
Konu sahibi belliki ailesi ile tanışmamış, tanıştırmamış. Tanıştırmış olsa olaylar böyle gelişmezdi yada daha farklı birşeyler olurdu.
Kısacası, konu sahibinin sevgilisi gerçekten değer veriyor olsaydı bırakmazdı, çabalardı.
Gerçekten sevdiğin bir insanin böyle bir alışkanlığını bıraktırmak için sonuna kadar çabalamazmıydın?