Herkesin benzer yaşanmışlıkları vardır elbet. Tekrar olsa bile hep eksik birşeyler olacak ve eskisi gibi olmaz artık. Sizin de içinize sineceğini sanmam. Kendinizi şartlıyorsunuz. Önceliği kendinize verin.