Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Link için sağolun.
Amazon’a son derece güvenirdim, ama böyle oldu.
Saıtıcısını unuttum, bakıcam.
Marka Nutraxin’di. Daha önceden de almıştım.
Çok iyi markadır normalde.
amazonun calısma mantıgını arastırırsanız her ürüne güvenilmeyecek bir platform oldugunu anlayabılırsınız. Zira trendyolda da durum oyle. Herkes yurtdısından benzer bır gorsel koyup saçma sapan urun gonderıyor. Kısacası amazondan vitamin alınmaz. Bir önceki arkadasın dedıgı gıbı ınternetten vıtamın, balık yağı vs satmak YASAK DEĞİL. O eczacının işler kesat heralde veya emekliliği gelmiş. İnterneti öcü sanıyor.