hocam geçmiş olsun, 1 ay önce barajyolu / duygu cafe de kızılay’a kan bağışı yapmıştım. orada bulunup arkadaşlardan rica etseniz duyarlı arkadaşlar çıkıyor. ben kan verdiğim zaman bir aile bu şekilde yapıyordu. Allah kolaylık versin, geçmiş olsun tekrardan.