Merhaba,
Eksik evrakla ilgili mail atıldığını görüntülemekteyiz. Evrakların tamamlanmaması halinde POS kullanıma kapatılacaktır ibaresi yer almaktadır.
Vallet bağlı olduğu Ödeme Kuruluşlarına gerekli belgeleri en kısa sürede göndermekle yükümlüdür.
Eksik evrakla ilgili mail atılmadı, çalışanınız Whatsapp üzerinden panele yüklememi istedi.
Panelde yükleme yeri olmadığı ve "onaylandığı" için evrağı direkt olarak o kanaldan ilettik. 4 gündür kapalıyız ve bu evrak salı günü öğlen isteniyor. Anlamamız gereken, eksik evrak yüzünden mi kapalıyız? Yazılım güncellemesi yüzünden mi kapalıyız? v2 update yüzünden mi kapalıyız? Bankada adımıza pos açtığınız için mi kapalıyız?
Bu süreçte 4 farklı neden sundunuz. Teşekkürler!
@Vallet;