Herhangi bir bilgilendirme yapılmamış geceden belli müşterilerim ödeme yapamadığı için zarardayım allahtan bir müşteri iyi niyetli çıkıp geri bildirim yaptı.
Herhangi bir bilgilendirme yapmadan eksik belge var diyip 1 ay bile dolmamış mağaza da böyle bir sorun ile karşılaşıyoruz.
İkemetgah yenilemem gerektiğini söylediler. sonrasında süreç baştan başlayıp tekrar pos onaylayacaklarmış.
Eee mağazayı açalı 27 gün olmuş o zaman yüklediğimiz belgelerin bile geçerliliği yitirilmemiş. NİYE BİR BİLGİLENDİRME MESAJI GÖNDERİLMEDİ
@Vallet;