Kendi düşüncem doge daha da artacak yeni ABD başkanı bitcoini destekliyor bildiğim kadarıyla zaten şu anda Doge %180 falan arttı.
İlk çıktığı zamanlar 50 krş falandı hatırlıyordum. Şimdi 14 TL ben daha da artar düşüncesindeyim yatırım tavsiyesi değildir.

(Parayı vurursan hocam 1 tane tesla model araba yeterli olur )