Ben kriptoda kumarbaz gibi hissettiğim anda tüm parayı çekip çıktım hocam. Biraz kumara benziyor maalesef. Aslında siz ve yaklaşımınıza göre değişir bu. Her borsada iş yapan kişi kumarbaz değildir. Mesela 5x, 10x kaldıraç yapan adam net kumarbazın önde gidenidir. Üstünü konuşmuyorum bile.
Satsam mı, düşecek gibi, hay allah, mahvolucam bu düşerse, gibi çok strese giriyorsanız bilin ki kumar oynuyorsunuz.
İşi bilen adam böyle stres yapmaz çünkü. Ya teknik analiz yapar ya kağıdı okur. Ne yaptığını biliyordur.
İşini bilmeyen adam kumar oynar.