Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki mümkün bende muğlada aynı şekilde kullanıyorum
Hocam bağlantılamayı nasıl yapıyoruz peki? Bizim binaya bir modem ve modemden cat6 cabloyla access point’e mi bağlantı sağlıyoruz?