Konu
Access Point Alıcı Olarak Kullanma?
02-12-2024, 21:58:38
#4
TRPower
Macway1986 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabiki mümkün bende muğlada aynı şekilde kullanıyorum
Hocam bağlantılamayı nasıl yapıyoruz peki? Bizim binaya bir modem ve modemden cat6 cabloyla access pointe mi bağlantı sağlıyoruz?