aferin dark hostengirci . sen de gelişme görüyorum bu sıralar. hacker'larla aranı iyi tut ,
mazAllah kernel sürümünden gol yeme sonra. Reseller sunucu falan filan işte anladın

bypass, Telnet , r57 BackConnect bla bla bla

lavyu
öylemi olmuş hackurt kardeşim aferin sana sonra nolmuş