MehmetTurp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam hackurt bey siz öyle diyorsanız öyledir.

aferin dark hostengirci . sen de gelişme görüyorum bu sıralar. hacker'larla aranı iyi tut , mazAllah kernel sürümünden gol yeme sonra. Reseller sunucu falan filan işte anladın . bypass, Telnet , r57 BackConnect bla bla bla