Bunu zaten biliyorum. Rakamın komik olması aldığım günün ertesi güne hiç bir şey indirememek mi? Ne alaka yani. Satma o zaman hizmeti dümdüz. Böyle bi mantık mı var?
Hesaplarda indirme limiti var. İndirme limiti bittiğinde hatalara neden olabilir. Yada API isteklerinde vb. Yani bu sistemin düzgün çalışması için çok fazla hesap eklenmesi gerek buda maliyet demek. Ama forumdaki fiyatlar çok ucuz.