Tam size göre o zaman https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...garantili.html

Bubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, bir gün indirme yapıp ertesi gün problem yaratan paneller yazmasın. İndirme konusunda problemsiz olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.