yani hocam herkesin kendi hayatı elbette ama burada lahmacun yiyemiyorum diye anlattığınız zaman komik oluyor açıkçası. bu konuyu açarken hitap ettiğiniz insanlar amerikaya kebap yemeye gitmeyecek zaten.
yoğun çalışma saatleri demişsiniz, dünyada en uzun mesai bizim ülkemizde işleniyor ve buna karşılık alınan ödeme dengesinde yine son sıralardayız.
barınma demişsiniz, köpek kulübesine 10.000 lira kira isteniyor bu memlekette.
kültür çatışması dediğiniz nedir tam olarak? ne oluyor mesela otobanda arabalarla yol kesip halay çekemiyor musunuz? öyle bir kültür çatışması mı?