Pennsylvania'dan selamlar arkadaşlar.

Konuyu açan arkadaş New york dedigi için, New york zaten pandemiden sonra çekilmez bir hal aldı ve Amerikanın yaşanılması en zor ve pahalı eyaletlerinden birisi bana göre de çöplük. Farklı eyalet denemelisin.

İltica deport olaylarında ise çevremden duyduklarımı söylüyorum son zamanlarda özellikle 1-2 aydır içerde tutup salmadıklarını, kefalet ödemesine ragmen deport edilenler oldugunu duydum. Ve ayagına gps kelepçe takılanı amerikaya salınanı kendi gözümle gördüm.
Biraz sıkılaştırmışlar eskisi gibi gel geç olayı yokmuş galiba. Ama yinede sınırı 2 günde geçende duydum neye göre bilmiyorum bilginize.