sizi en iyi ben anlarım hocam
İmkanların az olması proje için zaman alıyor. Herşeyi kendiniz çözmeye çalışsanızda zaman alıyor.
Melek yatırımcıya gelince, yatırımla 1 senede geleceğiniz pozisyona yatırımsız 10 senede gelin daha iyi. Çünkü bizim milletin parası kıymetlidir, 1 koyarlar 5 verirsin, 10 nerede derler.
Yakın arkadaşım sözde bana yatırım yapacak
2 milyona her ay 40.000 tl gelir
Demirbaşa ortaklık
Demirbaşın değeri artarsa 40.000 gelire ekleme.
Ülkemdeki insanların parasıyla hiçbir iş olmaz. Bu şekilde yavaş zor oluyor ama yatırımsızda oluyor.
Hocam bir kaç yatırımcıya gittim direkt imza hakkı %51 min ortaklık istiyor

Bunlar yatırımı ortaklık sanıyorlar beni o üzüyor.
Ortalama 3m yatırıma kendi içerisinde dönecek aylık 2-3m kazanç ve 3 yıl sonra 400m değerinde bir şirket vaad ediyorum ama işte

demek ki kendimiz yapacağız.