The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı ticari hataların acısı 11 yılda anca çıkıyor be üstad. Biraz ondan dolayı bekledi. Yeni yeni toparlıyorum kendimi. Bakalım kısmet. Birazda proje çok dallı budaklı olunca, ee melek yatırımcılarda çok fazla şey isteyince kendim yapmaya karar verdim.
sizi en iyi ben anlarım hocam
İmkanların az olması proje için zaman alıyor. Herşeyi kendiniz çözmeye çalışsanızda zaman alıyor.

Melek yatırımcıya gelince, yatırımla 1 senede geleceğiniz pozisyona yatırımsız 10 senede gelin daha iyi. Çünkü bizim milletin parası kıymetlidir, 1 koyarlar 5 verirsin, 10 nerede derler.
Yakın arkadaşım sözde bana yatırım yapacak
2 milyona her ay 40.000 tl gelir
Demirbaşa ortaklık
Demirbaşın değeri artarsa 40.000 gelire ekleme.

Ülkemdeki insanların parasıyla hiçbir iş olmaz. Bu şekilde yavaş zor oluyor ama yatırımsızda oluyor.