Arkadaşlar sanayiye çok az sokacak bir araba arıyorum aklıma ilk gelen 2018-2020 egea
Önceki arabam chery tiggo 2009 du konforu çok güzeldi ancak her yerini yaptırmaktan yoruldum siz ne tavsiye edersiniz