konuyla ilgili soyle bi yorum yapayim sahisi etiketlemeyecegim o ustune alinsin direkt.
iltica hayatinizda alabileceginiz en buyuk kararlardan biri. kalkip iltica avukatina 5-6k usd veremeyip, forumdan birine "hOcAm bEn iLtiCa eDicEm yArdİmCi OluR muSunUz?" yazip forumdan random bi insandan medet umacak kadar b*ktan bi hayatiniz varsa, oraya gidip iltaca ederecek o b*ktan hayatinizi daha b*k hale getirmeyin derim.
evdeki hesap carsiya uymaz. amerika'da hic uymaz
ekleme: hayatiniz ile alacaginiz muthis derecede radikal ve onemli hukuksal kararlari avukatlar araciligi ile alin. yasalar surekli degisiyor. hele ki ocakta gocmen dusmani yeni yonetim koltuga oturacakken

youtube'da izlediginiz videolara kiyasla kendinize "ver eline amerika" demeyin, ayaginizdaki corap kokuyorken google'a "amerika arac fiyatlari" yazip off gideyim 3 ayda altima bunu cekeyim demeyin. cok uzerler sizi
Bende birilerine bunu anlatmaya çalıştım hocam.
Bunlar sanıyor ki kıskanıyoruz da yorum yapıyoruz.
Bana ne, istediğin yere kadar yolun var.
Bir de Trump başa geldi.
Yarın bir yasa çıkarır, gelen tüm mültecileri deport etmeye başlar.
Tam düzen kurduk diye düşünürsün arkana baka baka buraya geri gönderilirsin.