merhaba
bu 30. yıl sürümü bir skin olarak görmeniz mantıklı olacaktır. markayla büyük bir bağınız varsa veya maddi durumunuz çok iyiyse alabilirsiniz
Aksi takdirde bence gereksiz bir seçim olur.