Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihazı wifiye bağlıyor konumlandırıyoru değil mi? adaptör dışında başka bir kablo takmıyoruz.
Modemden kabloyu buna takıyorsun. Yetmediği yere ötekini takıyorsun. İkisi tüm evi kapamaya başlıyor.