Sene 2024ten bildiriyorum 4 sezona geldim ve hala dublaj yok çok şaşırdım internette aramaya başladım buraya kadar geldim
ben bugünlerde yeniden izliyorum blacklist'i üstüne yazmışsın hocam

4. sezondan sonra tr dil olmadığını bilmek insanı inceden bir gıcık etmiyor değil yani