Arkadaşlar sizden şunun cevabını istiyorum normalde rapor süresi 45 gün dedi 65 gün yapmadı sonra 2 güne bitirdi verdi bu sıkıntılı durum mu bunların yavaş yavaş mı yazılması lazım yoksa bir anda yapsanda problem olmaz mı ?