8 senedir Muğla'da yaşıyorum hocam. Antalya veya İzmir gibi reklamı yapılmaz buranın, marka kimliği kazanmamıştır. Fakat gelirsen göreceksin ki çoğu Ege iline kıyasla çok daha güzel bir yer.