ilk izlenimleri bekliyorum bende gelecem hayırlısı ile karar verip
Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben karadağı seçtim salı gidiyorum bakalım hayırlısı.
https://www.r10.net/off-topic/429100...lesiyorum.html