Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dediğim gibi şirket hesabınıza gelen bir para değilse hiç sorun yok ama şirkete ait hesaba gelen 1 tl dahi olsa fatura kesmeniz gerekiyor
Tamamdır hocam teşekkür ettim.
İyi akşamlar, iyi geceler