hocam bu yorumunuzu anlamadım ilk mesajınızda fatura kesmek zorundamıyım demiştiniz ona cevap verdim bu mesajınızda faturasını ödememe gerek varmı diyorsunuz kafam karıştı fatura kesmek ayrı şey fatura ödemek ayrı
Pardon hocam kesmemek yani ticaretini yaptığımız bir işin devamlı olmadığı taktirde yani ara sıra şirket hesabımda yok fatura kesmedim yasal mı değil mi