Yarasalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani şirket hesabım yoksa düzenli olarak yapmadığım ticaretin faturasını ödememe gerek yok değil mi ?
hocam bu yorumunuzu anlamadım ilk mesajınızda fatura kesmek zorundamıyım demiştiniz ona cevap verdim bu mesajınızda faturasını ödememe gerek varmı diyorsunuz kafam karıştı fatura kesmek ayrı şey fatura ödemek ayrı