Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yeni duzen su sekilde.
Hepmizin beyni var dimi birseyi ogrenip bunu gelistirmen ve uretmen gerekiyor.
Ornegin bir yazilim ogren otomasyon bir site yap insanlara hizmet etsin, bir konuyu ogren ve bunun egitimini sat, fiziki olarak bir urun uret ve ihrac et. Kisacasi ogrenip globale satman gerekiyor. Bu is sadece TR hizmet etmekle olcak birsey degil artik. Cunku hem ekonomi bitik hem satici cok fazla var alicilarda hergun azaliyor.

Artik konusunda uzmanlar kazanacak, gerisi degisime ya ayak uyduracak ya da yok olacak.
Çok doğru hocam iç piyasa iyice daraldı