ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10da artık eski işler yok burayı seviyoruz yine buradan kopamıyoruz ama eski işler yok. Ama tabi sadece r10 a bağlamamak lazım. Artık ekonomik sorunlar yüzünden insanlar yeni bir iş giriminde artık bulunmuyor. Dışardan cevrenden iş düşebiliyor yine ama oda ayda yılda bir. Ayrıca burada aşırı rekabette var yaptıracak adam gelsede seni bulmuyor.
Zorunlulukta yok hocam örnek verelim aracın muayenesi bitti yaptırmak zorundasın tüvtürk denetliyor aracı yoksa çevirmede ceza yiyorsun sonrasında bağlanıyor koca büyük şirketlerin internet sitesi yok olanında güncel değil devlet sistem getirse bu tarafta'da iş olur kısaca
mesela yeni şeyler çıkıyor kanunla örnek noter sigorta yaptırmadan araç ruhsatı tescil edilmeyecek ve verilmeyecek 05 aralık 2024'de devlet şart koydu