Kapalı kutular genelde toplama oluyor deniliyor. Kontrol ettirip almayı düşünüyorum
Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat edın hocam toplama olmasın cok zor kapalı kutu bulursunuz ama ben geçen 13 aldım 2 tane kapalı kutu yd ama suana kadar bır sıkıntısı yok