r10da artık eski işler yok burayı seviyoruz yine buradan kopamıyoruz ama eski işler yok. Ama tabi sadece r10 a bağlamamak lazım. Artık ekonomik sorunlar yüzünden insanlar yeni bir iş giriminde artık bulunmuyor. Dışardan cevrenden iş düşebiliyor yine ama oda ayda yılda bir. Ayrıca burada aşırı rekabette var yaptıracak adam gelsede seni bulmuyor.