mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim faizin yüksek olduğu ortamda işler durur.
evet haklısınız gidişat iyi değil lakin hergün yeniden değerleme oranı zam vs müşteri hep kaçıyor ucu yok bu gidişatın diyorum