Konu
Ortaklık Payımı Satmak İstiyorum
30-11-2024, 21:59:50
#3
kSalih
Rowall adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Temmuz ayına kadar kârdan pay almaya devam edecekse bence bi sakınca yok.
hocam senet işi sıkıntı olur mu acaba daha resmi bir yol var mı yada çek daha mı güvenli olur sizce ?