Emlakçıdan bir daire için ön anlaşma imzaladım, ancak imzayı attıktan bir gün sonra maddi nedenlerle caymak istedim. Sadece kapora ödedim. Caymak istediğimi karşı tarafa bildirdiğimde, benden 30-50 bin TL arası bir ödeme talep ediyor. Böyle bir talepte bulunma hakkı var mı? Ayrıca, bu parayı ödemezsem beni şikâyet edeceğini söylüyor. Size şunu sormak istiyorum: Bu durumda, benim 14 gün cayma hakkım var mı?