25 yasında devlet memuruyum. (Lisans mezunuyum) . Yüksek lisans yapıyorum.(2 yıllık tezdsiz).2. Sınıftayım. Askerliğim şuan 6 ay tecilli gözüküyor. Sınıfta kalırsam askerlik tecili uzar mı, konu hakkında bilgi sahibi olan yazarbilir mi acaba