Konu
Askerlikle ilgili sorum var
30-11-2024, 12:28:20
#1
yusuf348
25 yasında devlet memuruyum. (Lisans mezunuyum) . Yüksek lisans yapıyorum.(2 yıllık tezdsiz).2. Sınıftayım. Askerliğim şuan 6 ay tecilli gözüküyor. Sınıfta kalırsam askerlik tecili uzar mı, konu hakkında bilgi sahibi olan yazarbilir mi acaba