Hocam yazın aşırı terletiyor bildiğin ıslatıyor kışın sorun yok fakat uzun süre oturuyorsanız izi çıkıyor ve yan kolları biraz esniyor.
Uzanmak çok keyifli ayak aparatı güzel masaj 1 kere kullandım kablo kısa uğraştırır ama f/p.