Konu
Bu oyuncu koltuğunu kullanan varmı?
30-11-2024, 01:39:42
#4
asparadas
Hocam yazın aşırı terletiyor bildiğin ıslatıyor
kışın sorun yok fakat uzun süre oturuyorsanız izi çıkıyor ve yan kolları biraz esniyor.
Uzanmak çok keyifli ayak aparatı güzel masaj 1 kere kullandım kablo kısa uğraştırır ama f/p.