Başıma gelen olayi hatırlattı bu bana sinirlerim tepeme çıktı gece gece. İnsanlar nasil bu kadar vurdum duymaz ve sorumsuz olabiliyor aklim almiyor gercekten. Kimisi bu durumu surekli hale getirip yaşam tarzı haline getiriyor. Devamli borc isteyip verenden uzak durmak lazim. Bundan sonra borc isteyene cevabim ; Prensip olarak 1 ₺ de 100bin ₺’de olsa borç vermiyorum almiyorum da. Bu felsefeden sonra kafam rahat ve gecmis borclari da sildim. Pesinde kosmak istemek beni daha cok yoruyor cunku.