Yaşadıklarımız neredeyse birebir aynı. Şuan müsait olamadığım için size uzun uzun yazamıyorum ama işiniz çok zor. Eşiniz şuan bir dönemden geçiyor ve ailesine sarıldıysa vay halinize. Hele ki böyle çok bilmiş bir kaynananız var ki (aynı benim ki gibi) daha da vay halinize. Eğer yapabilirim diyorsanız gönderin herkesi evden eşinizle bir şeylerin mücadelesini verin. Kendinizi kaynanıza çok kaptırırsanız birde nankörlükle suçlanacaksınız. Daha çok şey yazarım da yoldayım 😌
Hocam 1 haftadır işe gitmedim sürekli ilgileniyorum etinden sütünden ilgisinden ilk 2 gün 1 saat uyudum inan ama şimdi eşimden duyduğum sen ne yaptın ki oldu. Onun ailesi tam altın taktı ben daha fazla aldım harç borç ama yok onların ki iyi oldu. Yani annemlere gidip 2 gün kalayım demesi zaten aklıma çeşit çeşit şeyler getiriyor.