worlex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle geçmiş olsun. geçmişte kara listeye girecek bir işlem yaptıysanız ve fark edildiyse bundan dolayı banlanmış olabilir. genelde apple bu konularda çok hassas oluyor ve her şeyi kayıt altına alıyorlar. apple ile iletişime geçerseniz ve daha önce bir hata yapmadığınızdan %100 eminseniz sorun çıkacağını sanmıyorum. bu şekilde banını açtıran çok insan var. fakat politikalarına aykırı işlem yapan hesaplara acımıyorlar maalesef.
Bilgi için teşekkür ederim hocam. Hesabı açtırmak değil de yeni hesap düşünüyorum. Ancak dediğim gibi kullandığım cihazın donanım numarası da banlanmış olabilir mi? Bu konuda bilginiz var mı?