Öncelikle Gözünüz aydın, bebeğinizin ve heyecanınızın tadını çıkarın. Aynı süreçleri az çok yaşamış biri olarak şöyle söyleyeyim bu süreçte kimseye ihtiyacınız yok. ( eğer eşinizin sağlık durumu ciddi değil ise ) Çünkü o an yaşatılan stres ve bunalım ileride bu tatlı anların hatırlanmamasına neden oluyor. Dediğim gibi aile fertlerini özellikle jenerasyon olarak büyük olanları bu dönem kısa ziyaretler haricinde uzak tutmaya bakın. Abartılacak hiçbir şey yok. hepimiz çocuk büyüttük. Bu süreçte sadece Çocuk doktoruna ihtiyacınız var.
İyi forumlar, Sağlıklı ve huzurla büyütünüz bebeğiniz.