Öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun kardeşim. Eşin loğusa olduğu için normal zamandaki gibi düşünüp davranamaması gayet normal çünkü o dönemde kadınlar enteresan bir ruh haline giriyorlar. Yani bu süreç biraz sıkıntılı geçiyor. Burada sen sakin olmalı ve eşinle iletişimini hiç koparmamalısın her şartta onun yanında olduğunu belirtmeli ve önceliğin o ve bebeğiniz olduğunu sık sık söylemelisin. Yani bu süreçte kan içip kızılcık şerbeti içtim diyeceksin başka yolu yok. Eşine alttan alttan bu süreci tek başınıza daha iyi geçirebileceğinizi telkin et anneleri güt gel yaparsa daha iyi ve mutlu olacağınızı da tabi ki. Yani işin eşinde bitiyor diğerleriyle münakaşaya girme bir an önce evden göndermeye bak. Allah yardımcın olsun bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah.